domenica 18 novembre 2007

Lu pisce spada (Il pesce spada) Domenico Modugno


Lu pisci spada
(D. Modugno)
Chist’è ’na storia
d’un pisci spada
storia d’amuri….
Dai e dai lu vitti lu vitti lu vitti
pigghia la fiocina accidilu accidilu accidilu ahh…
te pigghiaru ’a la fimminedda drittu drittu ’ntra lu cori
e chiancìa di duluri ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
e la varca la strascinava e lu sangu ni curria
e lu masculu chiancìa ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
e lu masculu parìa ’mpazzutu
mi dicia bedda mia nun chiancìri
bedda nun chiancìri
dimmi tia c’haju a fari…..?
Rispunnia la fimminedda
ccu nnu filu e filu ’i vuci
scappa scappa amuri miu
’ca sinò t’accidunu…
No no no no no amuri miu
si tu mori vogghiu murìri ’nzemi a tia
si tu mori amuri miu vogghiu murìri….
Ccu nu saltu si truvàu ccu issa
’ncucchiu ’ncucchiu cori a cori
e accussì finìu l’amuri
di du’ pisci sfurtunati….
Dai e dai lu vitti lu vitti lu vitti
c’è puru lu masculu
pigghia la fiocina accidilu accidilu ahhh…
Chist’è ’na storia
d’un pisci spada
storia d’amuri.

tra-duzione (da napoli in su)
Il pescespada
Questa è la storia -d'un pesce spada - storia d'amore...
Dai dai è lì, I'ho visto, l'ho visto... - prendi la fiocina, uccidilo uccidilo uccidilo ahh...
hanno colpito la tua femmina dritto dritto in mezzo al cuore
e piangeva di dolore ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
e la barca la trascinava ed il sangue si spargeva
ed il maschio piangeva ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
ed il maschio pareva impazzito
diceva: "bella mia non piangere, - bella mia non piangere, -dimmi piuttosto cosa devo fare...?"
Rispondeva la femmina -con un filo e filo di voce:
"scappa scappa amore mio -perché altrimenti ti uccidono..."
"Non no no no no amore mio - se tu muori voglio morire assieme a te
se tu muori amore mio voglio morire...”
Con un salto si trovò abbracciato cuore a cuore vicino ad essa
e così ebbe fine l'amore - di due pesci sfortunati... -
Dai dai è lì, l'ho visto l'ho visto - c'è pure il maschio -prendi la fiocina, uccidilo uccidilo uccidilo ahh...
Questa è la storia - d'un pesce spada - storia d'amore...

5 commenti:

Marty ha detto...

Che palle queste canzoni straniere!!!

Addabbo ha detto...

grande canzone....ho le lacrime

Anonimo ha detto...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

Anonimo ha detto...

Non è straniera è napoletana

Anonimo ha detto...

Napoletana? E' SICILIANA!